wasup

wasup? började dagen med att chilla i ljusgården med efi, sen kom vasso. dom drog till lektion, jag drog till basketen.
sen hade vi daniela, utbrott. killarna kallade elias norski och då fick daniela verkligen utbrott. hon sa att vi inte skulle kalla varandra för norski, greko, malaka osv. viktor, jacke och dimme stannade hos daniela och pratade. haha stackarna. sen va det roligt, vi var hos daniela lite efter när vi slutade och chillade. vi pratade lite och så. jag jagade markos lite också i hennes klassrum. jag fattar inte saken med honom? han ska kaxa sen blir han helt rädd när jag reser mig upp. helt plötsligt får han det här i hjärnan, han och bosse ska flytta till italien, han ska skapa ett lag och coacha & markos ska vara spelaren. okej? inte för jag förstog men ok.. ljusa framtidsplaner. språk, jag och clara hade partaj jao. vi hade marcella. fett jobbig men vi stack efter ett tag för ja va snabb och clara fuska = vi får gå! :) ey nej inget skolk, hon hade inte mer papper som vi skulle skriva på haha. så vi drog till mcdonalds, jag hade gratis meny sak. två st. rodan var där med hannes som tror han är blatte. så jag försökte toffla honom mitt i mcdonalds, men han sprang också iväg som markos. tuffa killar va!? jag vet.. hittade ett hårstrå i min hamburgare men sen tappade jag bort det som bevis så jag tog ett hår från mig själv och la det på köttet sen kom clara och ba det kommer en ny. haha. aja det var en east coast hamburgare eller vad den heter, äcklig. main, de va som korv senap i den ja svär. matte, gjorde prov, gick sisådär. livskunskap, fetaste häftet som frågade om vi drack, samlag, marijuana osv. för UPPSALA KOMMUN. ya right brahhh. gick till bussen, promenad med lille markos där han berättade om min pappa och han, o italien. shit! sprang med jesper och gustav till bussen, sen åkte jag till mamma och hem. ALLA som jobbade där, iaf kom in o sa hej, dom spelade basket förut. nice.. mm men jaja. ska gitta, hanna var här nyss. vi hade fett tråkigt men sen blev det lite roligare framför tvn med chips. <3 love'n peace
holla

Kommentarer
Postat av: hanna

<33333

2009-03-12 @ 20:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0