wasup

wasup? jag vet inte varför men jag sitter och lyssnar på den hära ella ella ella dodododo.. :)
abow haha vänta ska byta låt. det blev halo med beyonce som vanligt. så fin. borna har skapat ett spotify account till mig! glad. dagen började väl med att vi hade so, ganska läskigt o få veta hur alla lever. trollkarlar, schamaner och medicin män.
sen gympa, där jag och stina boxades. haha asså.. araber mot iranier funkar inte. jag sparkade sönder henne! nej, men en spark fick hon. det var kul. sen brandalarm, vi sprang ut med våra saker för vi trodde det skulle vara falskt men det kom rök så alla sa att vi skulle hämta sakerna för det kom rök. efter det hade jag håltimme. satte mig med efi, som berättade att mr. jenny inte ville att hon skulle lägga in hennes jacka i klassrummet.. men alå?? hörde hon inte? värdesaker får man inte lägga in för alla haffar. cp ungar.. fick as ont i magen för jag inte tål äckel maten i skolan, så ingen mcdonalds för vissa inte sa till mig. fick feber, men gick bort sen. fick en kaka av maria så jag skulle få lite energi till provet. innan provet hade vi engelska. när kristoffer gick ut så hoppade alla på jannis för han är så jobbig. alla boxade honom! hahaha pippad i ett hörn. sen när han skulle smita så välte han ner typ alla stolar. nästan han själv också. iallafall. provet gick inte så bra men ey jag vill inte lära mig om maskar. men abow haha gissa mask bajset i framtiden kanske kommer hända! bozna satt bredvid mig så jag fuskade två gånger. bara. okej!? viktor väntade på mig där utanför och vi stack till ike. några hade gympa så vi tittade på. dom körde arvika. ganska duktiga faktiskt, men korgen var as låg. jag tränade lite med viktor tills bozna och resten kom. jag stack hem, sov och pappa kom hem med mcdonalds för jag var as hungrig. gick och sov igen haha. två cheeseburgare! med stor pommes och mumz cola zero. ya! iaf, lyssnar på musik nu. förlåt för långt inlägg.
holla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0