wasup

wasup? viktor e brownie ja ska säga deeeet abow haha fett brun röd. men jag är sur på honom, grovt, så vi byter ämne.
vi hade kortaste matten idag för jon var på studiebesök på mammas jobb. basketen var väl okej, när aina town kom garvade jag ihjäl mig och börja sjunga och mobbade dom. menmen. jag och shajwan börja bråka o slå varandra för o få uppmärksamhet o get locked up hahahahaahahahhahahaha HAHHHAHAHA ja luft boxa henne hon ba ramlade. pappa hämtade mig och vi åkte hem, chillade, åkte till gymmet och jag började gymma. två holländare hjälpte mig, runt 20 års åldern. dom tittade lite på vad jag gjorde, fixade lite mina knän osv. nu tittar jag på sommar kläder från forever21.
jaja,  få se vad jag gör sen.
vem kommer till matchen imorgon? uppsala - plannja, kl 19.04 fyrishov

holla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0