wasup

wasup? vaknade typ elva halv tolv idag, åt god wok och gjorde mig redo för att åka iväg och titta på match.
åkte till fyrisskolan för o titta när mina ungar spelar.
domarringen - enköping var typ en jätte jämn match, jag tycker dagens spelare är parker. på en halv minut blev det en retur, en steal och 6 p. nice! domarringen  vann med 50-41. nio poäng alltså. sen gick jag, julio, amanda och thato till fyrishov för att titta på sallén dam mot bg fryshuset. det tog ungefär 20 - 30 minuter att gå dit för vi segade så mycket. ja vi tog kort, gaaanska många. två kameror hade vi, haha. sallén vann 56-40. jag trodde BG skulle vinna (08 stockholms lag i basketettan) för mer än hälften, ja nästan alla spelar i landslaget av deras tjejer. sen var det U20. gick och köpte kebab med pommes med julio och satte sen satte vi oss igen.  U20,  dom vann också, 90 - 86. jämnt jämnt.... ja det var väl min basketdag det.
holla

Kommentarer
Postat av: Nadia

haha gulle :*

2009-03-02 @ 20:47:18
URL: http://bodycrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0