joe

asså damn joe shut the hell up. ok sorry, i know, jag älskar dig man! men ibland tar du det allt för långt. nyss efter michaels död, sa du att du & katherine inte alls var skilda, men du var otrogen mot henne och skaffa dig en till dotter, och du flyttade ut ur huset, och katherine ville inte vara med dig. ni skilde er. damn shut up. sen sa du också efter hans död, att du misshandlade aldrig dina barn, okej, få se. la toya flydde ut ur huset när hon var 16, du hotade att du skulle döda henne, michael sa att du skulle åka någon annanstans och få skydd, han skulle hjälpa dig. michael sa att han svimmade, kräktes, för du misshandlade honom, sen sa han att du satt i soffan med bältet i handen om bröderna gjorde ett steg fel när dom dansade, och nu påstår du att du aldrig ens hör rört dom så att det skulle ha gjort ont? och nu HELT PLÖTSLIGT säger du att omer är hans son? efter DNA testet och allt?

"Yes, I knew he had another son, yes I did," Joe Jackson said.
"He looks like a Jackson, acts like a Jackson, can dance like a Jackson.
 This boy is a fantastic dancer," he added.


joe shut the hell up before i smack you in the face. på andra videon, kan ni HÖRA hur han ljuger, och ni kan SE hur han försöker gömma sig. jag vet, jag är helt kär i joe, haha, men jag är emot hur han ljuger osv. sista videon, är när hans mobil ringer & han svarar. hahahahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0