sama dagen

yo! idag gick jag till sama, för vi skulle till stan. jag fick med mig teen vogue och en smoothie. jag hade fett med pengar men jag köpte inget.. finns typ inget. efter att jag & sama vandrade ganska länge, så gick vi till kebab house. vi åt, sen åkte vi hem till henne där hon lagade mat och så, asså.. nora har attityd! haha, sötnosen slog mig fett mycket! sama har blogg också, samasaleh.blogg.se, iallafall, mamma hämtade mig med talah, sen gick vi + sama, hem till mig. vi lira lite basket och så, för hon ville lära sig. sen fick hon ryck och slog mig sen ramlade vi båda och sånt. jag är rädd för henne kan jag erkänna, haha sama du är farlig. snart ska jag få sallad, sen ska jag titta på the hangover, baksmällan alltså. imorgon kommer magda hit, vi ska titta på harry potter på bio med mamma hahaha, hoppas den är bra. kenza sa att den hade ett väldigt dåligt slut iallafall. jaja, jag ska fixa om min ipod nu på bloggen, sen blir det mys film.
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0