och allt slutade med att..

...hanna fick sova på golvet. fick så himla mycket skuldkänslor! menmen. hon är hemma nu, sen kommer hon tillbaka så vi kan åka till stan. hon skulle säga hejdå till sina föräldrar som åker till landet! och imorgon åker hon! det är otroligt,att jag är vaken så tidigt. helt otroligt. tror jag ska sova snart, igen, haha. igår skrev jag ju skämt som rubrik, men sa inte vad det var. jag glömde. detta hände när jag, mamma, borna & hanna satt på burger king.
borna: nadia ska du på stan?
nadia: (tänker väl att han vill att jag ska köpa något) aa, vadårå?
borna: håll ögonen öppna..
och då tänker jag ju, jaha, en ny kollektion kanske, någonstans?
efter kanske 5-6 gånger då jag har frågar, va, men vadå? då säger han bara nejnej, jag säger bara - håll ögonen öppna. sen får jag nog och frågar honom hårt.
borna: annars ser du ju inget?
så otroligt kefft att jag börja skratta ihjäl mig. den var så tråkig.
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0