magazines

hej! stan med hanna blev det, chinesisk buffé först. 75 kr bara! alltid när jag och magda åker, är det 120. jesus. vi satt kanske i en kvart och sen stack vi, haha. vi åt inte skräpmat, men vi åt fastfood! ok alla som är lite smarta förstår. hanna köpte fem tidningar, och jag sex. jag köpte hola! till mamma, och ja, paris, blanket & prince var med på omslaget också. haha jackpot! sen köpte jag någon tysk tidning för paris var med på omslaget (förlåt, jag är beroende, jag vet) och bilden var så himla vacker! ska hitta den och lägga ut bilden på bloggen. sen hittade jag hello magazine också. och vem var med på omslaget? paris.. herregud :) när vi åkte hem, eller när vi väl var framme var hanna sur för hon skulle till sin farmor och farfar. jag sminkade henne i grönt, gräs grönt, blått, rosa och guld hahahahaha. hon blev fett sur. nej, hon skrattade bara. snart ska jag äta, och ta mig till mormor och morfar. imorgon blir det bio, med julia!
xoxo


Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHAHAHAHAH, omg jag är inte sur längre :DDDDD

2009-07-29 @ 19:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0