ipod till bloggen.

hej alla! jag är super glad, för jag har ipod till bloggen. jag försökte innan, men sen orkade jag inte. men nu gjorde jag det. super lätt & snabbt. behöver ni ha hjälp med det, säg till mig. och nu har jag ju kanske 10 michael låtar + jackson 5. om ni inte orkar lyssna på honom, klicka fram tio gånger så kommer det säkert bättre saker. typ tre mer låtar? haha eller fyra. vem vet. sen kommer det vissa saker som dom bara pratar i och så, men det är saker som jag pissar på mig av garv för. det är egentligen videor men, vem vet om det funkar på bloggens ipod också? ska se, vänta.. haha.. oh shit.. en låt, går skit snabbt.. den e nog spolad och så. men och :) love it! OCH DEN ROLIGASTE FUNKAR OCKSÅ! bra. omg. medans jag fixade ipoden, så skulle min bror på toa. för typ fem minuter sen. sen går han och tittar på mig, (våra rum är bredvid varandra) sen hör jag toalett dörren öppnas, sen blev det HELT tyst. då tar jag datorn som skydd för att inte titta på honom, sen tittar jag efter ett tag, då såg jag honom glo på mig med sina ögon helt öppna och mitt hjärta stannade! sen garva han ihjäl omggggggggg sen skrek jag bara JAG HATAR DIIIIIIG... haha..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0