gränby

hejhej! hanna ringde mig, hon hade inte sett min blogg än. jag berättade om gränby, så jag, mamma, hanna & borna åkte. vi hade kul! jag köpte två posters, en deo, eyeliner & vässare till den. hanna fick med sig läppglans, jag tvingade henne. kostade ju bara 29 kronor hehe..he. från loreal. sen köpte hon deo också, och typ högtalare till ipoden som borna också köpte. men inte likadan. sen åt vi korv, jag och hanna. sen åt vi burger king haha, ingen visste menmen.. iallafall. när vi skulle hem, så såg vi typ emma som höll på med kaninerna i buren, så borna ba, har ni höns? haaaaaha jag fick skratt anfall. imorgon ska jag och hanna till stan, ska köpa en hatt..? okej mobbad. skriver mer sen, eller imorgon.
xo

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHAHAHHAHAA!

2009-07-28 @ 10:13:22
URL: http://hgustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0