102 medlemmar!

hejhej alla. borna köpte pizza som jag, hanna, borna och mamma åt. jag åt kebab tallrik. efter det så cyklade jag och hanna till ica för vi såg att vi fick 100 medlemmar i min facebook grupp som ''handlar'' om michaels barn, liksom att hedra dom för att dom är så starka efter deras pappas död. nu har jag 102. vi köpte ett glittrigt ljus, där det stog 1 på. för 100, haha. sen firade vi. hällde upp tre glas mjölk, och lagade kaffe till mamma. sen gick alla ner och fikade. pappa är i stockholm, så han kom inte. haha. idag fick vi förresten ett telefon samtal, irans äldsta människa, morfars morbror, avled igår. vid maten idag ringde mormor. jag blev så himla ledsen, fick ner en tår. han var så söt & snäll. 106 år blev han. peppar peppar :) han var så cool! jag lovar. en för tre år sen, tog han i pappas hand och klämde den, pappa fick fett ont haha han tittade på mig och ba, rädda mig!!! nu kommer det en bild på kladdkakan med ljus iallafall. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0