yoyo!!!!!!

whatsuppp. kom hem för en halvtimme sen ungefär, jag & mamma var på stan och shoppade lite.
jag fick med mig ett par örhängen, toffsar, en beat it tröja & invincible CDn. älskar den, så jag bestämde mig för att köpa den. kostade 109 men jag hade massor med kuponger så det fick bli 59 istället ;) bra pris va?
musiken pumpades på stan, med bara MJ låtar. jag gick förbi allt haha. en tjej såg att jag hade kläder på mig, som honom, så hon börja spela michaels låtar på mobilen sen säger typ hennes kompis neeej sluta till henne.
var nära på och slå ner dom :) det är jag det. menmen, nu ska jag fortsätta sjunga lite heheeeee. sen ska mamma beställa kläder till mig, MJ kläder såklart. yaaaaay! peace
god blessssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0