yo!

heeey! jag vaknade för typ en timme sen eller något, mamma och borna var i rummet och pratade.. HÖGT. dom pratade om en ferrari, alltså borna åkte i en ferrari igår och så vidare. sen kommer talah, och när hon ser att jag ligger där i sängen så tjuter hon & piper hon så högt hon kan haha nawwww. sen viftar hon på svansen jättesnabbt! hon ville vara med sin lilla syster. baby. hon är äldst i familjen! boss. idag har jag bestämt mig för att beställa hem mina kläder, igår hämtade mamma kreditkortet men jag beställde ändå inte. idag ska jag. okej? annars slår jag mig själv, hårt. nu ska jag ner & se vad mamma ska laga, för min mage bubblar! hmm.. jag har inte ätit något, och jag vet vad som finns i kylskåpet.. k-l-a-d-d-k-a-k-a

MUUUUMS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0