whatzupwitu

hejhej! idag har jag haft det jätte roligt! vi började skoldagen med sammarbetsövningar. det var roligt, men den sista pallade jag inte vara med på. vi gjorde allt möjligt! haha den första inleddes såklart med fusk, vad annars? så svårt. man skulle komma igenom rep jag vet inte vad. vi hade 2 timmars lunch rast, så jag och julia gick till mcdonalds, sen kom killarna & sen kom thato och amanda. haha, på mcdonalds tvn fann vi mr. tito jackson! fan vad glad jag blev. jag, amanda & thato åkte till stan och jag köpte en paljett ''kofta''? från hm. iallafall. sen gick jag och plattade håret, ny frisörsalong i st pers gallerian. det var väl kul. jag åkte femman till ica, mamma var där så vi åkte sen efter ica till ayakos sushi och köpte sushi. sen åkte vi hem och åt med borna! just nu sminkade jag mig, för o prova på lite nytt. finaste sminkningen jag har gjort på mig. jag är seriös. jag hoppas jag kan göra detta till skolfotograferingen exempel. nej, ni får ha det så bra. hejdå!
xoxo!

Kommentarer
Postat av: Nadia

Lägg upp bild! :)

2009-08-21 @ 19:46:21
URL: http://adaora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0