Visste ni att..

.. jag förstog 2 veckor efter michaels död att han verkligen var död? förstår ni vad jag menar? ok jag kan inte förklara på svenska, haha men på engelska kan jag.. asså.. ok, it really hit me att han hade avlidit efter två veckor. så svårt hade jag det att ta in mig det, suck it up och bara säga, han finns inte mer. michael joseph jackson finns inte mer. jag tittade ju på al jazeera i spanien, och sen kom det till cnn, sen cbs & överallt. jag tittade live, över sjukhuset & allt. det var en hemsk känsla. jag blev tom. det är sant. men den värsta känslan är att jag tittar exempel på bilder när han var liten, och då tänker jag, den där bebisen, den där lilla pojken är död. det är en hemsk känsla jag får. det svider. 

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Fanblogg

2009-08-23 @ 10:58:33
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: KingOfPopMJ

ur söt bild (:

2009-08-24 @ 14:13:40
URL: http://kingofpopmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0