mcdonalds

heyhey! jag vaknade för två timmar sen typ. idag har jag bara spelat dator & ätit mat, haha, welcome to my life. vet inte vad jag ska göra idag, men imorgon ska jag till tandläkaren & jag är superglad! :) alla är så rädda för tandläkaren, men jag älskar att vara hos dom. haha, vet inte varför, men så är det bara. det är roligt. bara för jag sa så blev jag sugen på godis. ni kanske förstår varför, mycket godis = hål i tänderna. men jag äter knappt godis. bara om jag ska på bio, eller filmkväll hemma. pallar inte äta varje dag som jag gjorde i skolan förut. jag & magda åt hela tiden på susanns lektioner. sen fick jag skuldkänslor & gick o sa det till henne. så duktig var jag :) min bror visade mig ett klipp på youtube, en kille tjänar lite mer än vanligt på sitt jobb, så han ska gå & beställa allt på en dollars menyn på mcdonalds. HAHAHAHAHAHA, njut! skit roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0