Svar på frågor

Har du bra självförtroende? ja, det tycker jag. men ibland kan det bero på vad också, ifall jag tycker jag själv är vacker - ja, jag är liksom inte rädd att folk ska tycka att jag är ful. jag vet att jag är vacker själv, och då räcker det. jag tycker exempelvis att när jag går upp i vikt, så är det snyggt. smal, snyggt. vad som helst.

Hur ofta tvättar du håret? när det blir flottigt så gör jag det. kan ta dagar faktiskt. jag är inte rädd för lite smuts i håret :)

Har du några tips som gör håret friskare eller några tips om skönhet? inpackningar! exempelvis, har du slitet hår ska du fråga för slitet hår, om du inte har volym, ska du ta för volym. om det inte funkar, ska du till en frisör salong och se på priser för olika hårbehandlingar dom kan göra. tips om skönhet? lämna aldrig huset utan en ansiktskräm! speciellt när det är vinter, för då blir huden torr, och det är inte bra alls.

Din favoritfärg på naglar? konstiga färger, haha. jag gillar alla möjliga nästan. svart är favoriten, och vinrött.

när flyttar du? det skulle vara 2010, men jag vill nog sluta nian & så, så det blir nog 2011. förut skulle det vara 2012, men jag backade lite. 

den här frågan kanke inte är så viktig. men fick du mailet från kansliet?: när jag såg din fråga, så frågade jag thato. hon skickade det till mig. för jag hade inte fått.. om du ser detta (ella) vadårå? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0