Svar på frågor (del 2)

Favorit klädaffär, här i Sverige? En lyx en liksom budget affär. en lyx? louis vuitton är min absolut favorit affär, jag vet inte om jag har varit i sverige. men jag ska om någon vecka eller så. men i andra länder åker jag alltid dit. budget affär? hooo.. vad finns det.. h&m kanske. man kan alltid hitta något billigt där, som man vill ha, och som man har gjort efter att ha blivit inspererad av andra märken

Vilka land har du varit i? åh nej.. ok vi kommer sitta här tills imorgon. italien, canada, spanien, iran, nederländerna, tyskland, usa, frankrike, sen har jag åkt till iran typ fyra gånger & canada typ tre-fyra och spanien fem. så det blir mycket alltihop. sen tror jag att jag har varit i flera länder, men kommer inte ihåg vart.

Favorit klädmärke? emporio armani, sen när jag var liten älskade jag roberto cavalli också.

Tar du mycket ego bilder? jag brukade.. men inte så mycket längre faktiskt. kanske ibland med mammas kamera.

Ungefär hur många besökare brukar du ha? jag brukar ha jätte lite. kanske 5-8 per dag.

Vad tycker du om att sommarlovet snart är slut? tråkigt. väldigt tråkigt faktiskt. borde vara liiite längre. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0