sov gott

jag är grymt trött! ska sova nu. men innan ska jag faktiskt berätta en sak som jag frågade ike idag på basketen.
jag frågade om han hade träffat magic någongång (en gammal basketspelare som jag beundrar, han hade även tal på michaels memorial) & han sa ja! dom hade varit med varandra och så. fett chockad jag blev. först trodde jag inte, men det är sant. han sa att han är jätte snäll & så. fett cooooooolt.. :)
OMG! ni vet en sån video som jag la upp nyss, jag hittade en till, samma dag, på jermaine. HAHAHAHA han svärde så mycket att det är inte sant. han sa först typ out there are them mangy ass horses, dom var ju på en ranch haha.
sen kom en fet kvinna, då sa han; here comes fat ass right here.. fat ass right here. HAHA FETT DUM!
& sista, dom var på barry whites ranch, en jätte jätte känd sångare. han filmade på en häst & sa, barry eat your heart out. barry m*t***** you. oooojoooj.. jermaine big mouth! :)
nej, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0