sleep tight!

sovgott mina läsare! imorgon är det dags o vakna, u know rise 'n shine!! ska vakna, fixa min moonwalk ordentligt.
damn asså jag skriver så många gangsta ord nu för tiden. like back in the ol days u know. mjukis byxor, tjocktröja, inbakade flätor, hörlurarna på plats, pumpa med hiphop & blingbling. de va fett! ;) haha skoja bara. eller nej jag skoja inte för jag såg ut så på riktigt hahaha. jag ska visa er hur jag såg ut. och hur jag satt då. på denna bild e det liksom ett sånthär moment ''asså va göru, eru helt bäng eller? aboow.. chilla.. ska ba tänka HUR jag ska cutta dig'' nej jag lovar det är ingen snygg kille (ohja hehe snygg oavsett vad) som sitter där. det är JAG, NADIA! men på gud jag undrar vad jag höll på o tänka på där. hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0