sigtuna

hey hooo! idag har jag, magda, mamma och borna åkt till sigtuna med mormor och morfar för att fira morfar. han fyller 82 år! yay. vi åt våffla och tårta o allt. sen gick jag och magda för o spela lite golf. minigolf. haha hon vann med 11 p. egentligen skulle jag, men hon fuskade typ varannan bana. you know. nu sitter vi här och väntar på maaat :) nacho tallrik! vi satt i bilen jag och magda typ i en halvtimme och sjöng MJ låtar. när vi gick ut till altanen bestämde magda sig för att skjuta bollen så hårt hon kunde (skulle vara en pass till mig) den flög på stenen upp till grannarna. jag svär om någon satt där vid grannarnas altan skulle dom säkert dö av hjärnskakning. skriver kanske mer sen. jag svettas fett mycket. så varmt så jag kommer typ dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0