shopping!

hejhej! idag var jag och julia på stan & shoppade lite. jag fick hem en väst. jag och julia hade jättekul, vi fikade och sånt. hon köpte ett matt grönt nagellack för 150, hahahahaha sen fick hon skuldkänslor eller något. jag hade verkligen letat efter en svart väst, så jag är glad att jag fick med mig en hem. hittade även en skjorta som jag inte köpte. och massor med mer saker. julias pappa skjutsade mig till gränby centrum där morfar skulle va, jag hittade honom & vi gick in på hm och han köpte mig min skjorta som jag ville ha :) snällt. sen hämtade mamma oss och vi åkte till mormor och morfar.
nu har jag ingenting för mig. ska bara spela lite dator mohaha. imorgon är sista dagen på sommarlovet.
damn it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0