RIP.. igen?

hejhej alla! idag var skoldagen helt okej som vanligt. roligast var när efi hade min ipod & lyssnade i högsta volym och sjöng billie jean. alla skrattade. jag skrattade. jon lurade mig idag! hade ingen mattebok eftersom den var hemma, sen gav han mig hans mattebok, och jag sa, men jag måste ha grön (röd är svårare svenska tydligen & så är den svårare överhuvudtaget) sen sa han ja men det spelar ingen roll ändå, fast den är grön. jag jobbade jätte bra & så, sen helt plötsligt när han tar boken ser jag att DET VAR EN RÖD! jag fick damp. iallafall, jag jobbade bra :) jag & julia åkte till stan, och vi åt på fugu som grisar. eller inte hon, men jag!!!!!! ni ska veta vilken SMÄRTA i magen jag fick. så ont hade jag inte haft efter att ha ätit mat. vi gick till nyöppnade cubus, som var proppfullt, men jag fick iallafall med mig en tshirt hem. det fick julia också. min tshirt är sååå himla fin. jag älskar den <3 den finns ingen bild på den på cubus hemsida men.. :(
jaja, nu ska jag fortsätta läsa min älskade bok som jag köpte igår! jag blev helt beroende. för beroende. vet ni varför?
i sömnen så låg jag på mamma, alltså jag klättrade på mamma och låg på henne, sen puttade hon bort mig, då sa jag (i sömnen) förlåt är du sur på mig, hon sa nej varför skulle jag vara det? då sa jag nej men bra, vet du jag läste min bok idag den är jätte bra. SÅ bra är den, att jag ''sömn-pratar'' om den också! jaja, nu får jag väl gå. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0