omer bhatti igen

joe sa att han var hans son, dna testet som omer krävde att få, bevisade att mikey inte var hans pappa.
alla hoppades. detta tog han för en månad eller något. joe sa detta för en vecka sen.
jermaine sa att han skulle behandla & älska honom som dom andra ifall han var hans son.
sen sa han för tre dagar sen, vi kommer ändå älska honom.
nu såg jag på en video när dom åkte jetski tillsammans, och omer sa dad hela tiden till honom.
efter döden har jag sett massor med bilder när prince & blanket är ute med omer.
han har varit med i jacksons familje ''träds'' porträtt.
allt detta är så förvirrande. dom är så himla lika! jag vet att jag sa, the bigger the star the bigger the target.
det är sant. och att har dom en likhet så är dom ju släkt o blablabla, fast.. nu när jag tittar, ser blanket & omer verkligen ut som syskon. och det är läskigt. det där var omer när han var 11 år. blanket är 7. när omer har blivit äldre blir han mer lik michael. hans kinder (kindbenen) och hans näsa. googla & titta.
jag önskade verkligen omer var michaels son :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0