oj

om tre timmar kommer mitt namn stå med i larrys show
om tre timmar kommer jermaine svara på mina frågor
om några timmar kommer mitt namn stå med i hayvenhurst, encino
om några timmar kommer katies livvakt ta en lapp som står vid deras gate
detta låter som en james bond film.. jag vet

jermaine (mikeys bror)
hayvenhurst (mikeys mammas hus, där barnen också bor i)
katies livvakt (tar i ett brev med mitt namn i)
vem kan göra så? hey jag har kontakter.. i can do everything. cuz im like the mafia, the best thing about being one, is that no popo will come after me. im nadia. the popo knows who i am, so they wont get me.
om inte ni vet vad popo betyder, snälla skaffa er ett litet liv :(
when i call myself mafia, i get a lil mean. so sorry..
within a few hours.. the whole jackson family will know who i am. kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0