mums

hejhej! jag har lyssnat på lite låtar, och jag har sett på lite tips om hur man kan bli en bra sångerska. sen sökte jag även på om hur det känns att bli skjuten! haha. jag vill verkligen veta. det är coolt på något sätt. för först fattar man inte, sen efter några sekunder ramlar man. sen är det som om det brinner där du har blivit skjuten, och det känns som om du slår en hammare på tummen. det ska inte göra jätteont, men sen gör det ont när du har kommit till sjukhuset och dom har fixat dig och så. detta har folk som har blivit skjutna sagt. sen sa dom att man ska ta det lugnt, chilla. inte få panik. okej jag förstår om han som skjöt dig fortfarande är där så får väl vem som helst panik.
okej haha varför heter min rubrik mums? för jag ska äta min fruktmix! :) imorgon blir det en lång dag i skolan, sen ska jag vara med magda! :)
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0