motown baby

hej! snart ska jag ta mig till duschen. ska bara lyssna på lite låtar först. jag vet inte varför, jag har blivit kär i gamla låtar! älskar motown records hahaha. nu lyssnar jag på james brown. r.i.p!! jag lyssnar iallafall på sex machine. den är keff egentligen för han sjunger samma sak hela tiden, men sen blir den groovy you know! haha man hänger med liksom.

Stay on the scene, like a sex machine
You gotta have the feelin
Sure as you're born
Get it together, right on, right on
right on, right on
right on, right on
right on, right on
Get up
Get up
And then, shake your money maker
Shake your money maker
Shake your money maker
Shake your money maker
Shake your money maker
Shake your money maker
Shake your money maker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0