MARK LESTER

borna sa att michael inte var pappan. jag fick damp. han sa, det står överallt idag. jag gick & tittade, och jag fick kanske den största chocken. mark lester säger att han kanske är pappan till paris. jag är så glaaaaaad, mark var michaels bästaste vän, och paris, prince & blanket var alltid med honom när dom inte var med mike. jag har alltid tyckt att mark var den bästa vännen för honom och så. jag trodde borna menade att den hära dr klein hade kommit o sagt något. om det är nån som ska vara deras pappa istället för michael, så ska det vara mark lester. åh, det var paris som sa till honom, don't worry, daddy is gone to live with the angels now. och blanket frågade mark när det var begravning, where's daddy gone? to holiday? man får typ ont när dom frågar sånt. mark är en skådespelare, jag skickar lite info nu ifall ni vill veta, och söka på bilder för o se ifall han och paris är lika varandra. det inlägget jag skrev förut, då hade ingen kommit upp med mark. så hey, if its mark its ok, men om det blir bevisat att det är han, då blir jag ju såklart ledsen. pressen kommer twist stuff around och allt, men hey. vad ska man göra. jag tycker, har han uppfostrat barnen med kärlek, varit den bästa pappan som finns, så räcker det. you know,  man såg att han var den bästa pappan som fanns. detta tycker jag dock är kefft. som han säger själv, the bigger the star, the bigger the target. det är sant. så, vi säger, han var inte känd. okej, michael jackson var aldrig känd. dom går typ i en mall i usa då. med blanket typ. och nu säger dom ju att gudfaderns (skådespelaren marlon brando) son är blankets pappa. vi säger dom tre går runt. då skulle folk ha tittat på blanket och michael o sagt, aww va gulligt. fader och son. då säger miko brando, nej jag är hans pappa. då säger dom jahaaa! okej :) men nej, the bigger the star - the bigger the target. alltså, han var känd. hade dom gått runt, hade dom sagt MIKO ÄR PAPPAN! utan att dom hade sagt något. jag tror inte ni fattar. men checka detta. vi säger du är michaels dotter/son. det kommer en man och går runt med er. din pappa är känd. om dom nu hittar en likhet mellan den andra mannen, som då inte är mike, och dig, då MÅSTE han vara en pappa. dom gör allt för att få kändisar må illa. så, jag är lik.. vi säger.. nån som har mina ögon. ingen säger att han är min pappa då. men var jag michaels dotter, då var det klart. jag är den andras mannens dotter, för vi har samma ögonfärg eller hårfärg, likadan näsa, vad som helst. det är skit svårt o förklara, och jag tror inte ni läser detta. info om mark lester. http://sv.wikipedia.org/wiki/Mark_Lester


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0