lady gaga

hejhej alla, kom hem för kanske en timme sen? grönalund var sådär. sen blev det kul! för först, fanns det typ inget att åka för det var en halvtimmes kö. men vi åkte blå tåget först, och vi skrek så mycket så jag fick ont i halsen. den är så läskig! herregud. sen åkte vi den hära mattan. herreguuud säger jag bara! ett par satt bredvid oss, och killen var så lång så vi fick inte ner hela den dära saken, asså så man liksom inte flyger, ramlar ner & dör. han ba, vet ni att det här är farligt? dom var jätte snälla! :) asså på riktigt. iallafall, jag höll på o glida ur den! kunde ha dött mannen. sen åkte vi bläckfisken, sen konserten. kaos, kaos, kaos.. vi fick typ panik, och julia kunde inte andas. efter första låten gick vi, det tog tid, vi båda fick panik typ! alla puttades och skrek. inte kul. sen gick vi, och jag blev superglad! vi åkte bläckfisken en gång till hahaha, sen lilla frittfall! fyfan va vi skrattade. sen åt vi pizza, och julias pappa hämtade oss. skönt o vara hemma ska jag säga. tack för dagen julia!
xo

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack själv!

2009-08-06 @ 18:19:32
URL: http://nadiajulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0