I was crazy for you, you were crazy for me

hey :) just nu sitter jag & äter frön. magda kommer hit snart. asså haha hennes klass är helt knas! vi pratade fett länge på telefonen & alla kom och sa massor med saker. arez sa att han skulle plocka myror, rebaz sa att han var michaels bror, magda sa att han tror han är det för han är också ett fan, rebaz slog magda hela tiden då sa magda gör du det en gång till kommer jag skicka nadias farbror på dig - jermaine. hahaha. thats right yall. right on soul sista! nu sitter jag & lyssnar på 50 cent. jag kommer ihåg när alla älskade honom, sen helt plötsligt blev det töntigt att lyssna på honom. sista lektionen var det någon som brände upp ett papper för att alarmet skulle ringa, och ja, det ringde. så vi fick gå ner. det som var skit roligt var att när niels öppna dörren så alla skulle springa så sa daniela, nejnejnej, stäng dörren. alla chillade. haha tänk om det var på riktigt? sen sa hon typ lite saker, sen fick vi gå. alla chillade. skit kul haha. ingen var rädd :) varför? det där händer typ hela tiden. alltid falskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0