hey!

heyhey. idag har jag chillat i skolan, jag & julia gick till mcdonalds och åt fett mycket haha. det är så skönt att det är fredag idag förresten. i like it. kan vila lite, hehe. vi fick tillbaka våra förhör på engelskan! jag fick 20/20, och jag pluggade bra idag också. fast biologin var fett svår menmen. tillslut gick det bra. jag gick till mormor & morfar, ingen var där, och mitt batteri på mobilen hade dött, men jag hade varnat mamma om det redan :) jag åkte hem, och kanske efter 40 minuter var jag äntligen hemma. jag ska visa er ett klipp på en panda bebis som nyser, titta mammans chock! HAHAHA jag kissar på mig. så söt. snälla titta, den tar bara 17 sekunder av erat liv! 38 miljoner har tittat på denna :)

Kommentarer
Postat av: alicia

HAHAHAHHA!

2009-08-28 @ 18:43:08
URL: http://speeechless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0