helluurr

hejhej! förlåt för typ inget inlägg idag. hehe. vaknade av att mormor ringde och undrade när jag skulle komma till dom. jag skulle äta mat hos dom eftersom jag skulle va ensam hela dagen. jag tog bussen efter en kvart, ja jag är snabb på att ta på mig kläder & så. rastade talah också :) åkte hem till dom och åt, sen fick jag en tusenlapp av mormor, jag sa att om hon gav mig den så behövde hon inte ge mig när jag fyller år hahaha. så mamma hämtade mig efter jobbet & vi åkte till stan och tusenlappen förvandlades till en enkrona. jag köpte ett par skor för dom. love them so much. sen åt vi på mcdonalds, och nu väntar jag på att klockan blir nio. ska se på en utav mina favorit filmer, analysera mera. eller något.
den är så rolig. trailern laddar jag upp i detta inlägg! look down.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0