HAYVENHURST HAHAHA

jag gav det roligaste uppdraget till mammas bästis som bor i usa
hon skulle ta sig till hayvenhurst (michaels mammas hus) lägga en lapp bredvid deras gate till paris från mig, paris bor också där nu. säga att hon var barack obama så dom öppnade dörren och ta lappen (någon som jobbar där)
men popo var där, så hon fick inte HAHAHAHAHA
detta är det coola: hon ska till madeo, (asså jag förväntar mig inte att ni ska fatta vart allt detta ligger) och ge den till lionel richie. hahahahaha lappen HAHAHAHAH (lionel är nicole richies pappa) annars ska hon till marlon och ge den till honom (michaels storebror) sen detta är skit roligt. hon ska gå till jermaines fru som är afghan och hon ska försöka bli kompis med henne så hon kan komma in i hayvenhurst och ge lappen till paris personligen.

jag är typ största trouble makern i världen. när hon svarade i telefonen så sa jag, är du i fängelse?
HAHA
och ja, allt detta har jag hittat på själv. yaaaaaaay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0