HAHA

malin kom idag när jag, alin & t söderberg satt i ljusgården. hon berättade om att jag var jätte duktig på min jackson 5 (engelska) uppsats, och att jag fick VG för att hon sätter inte ut MVG på uppsatser. då sa hon att jag inte hade grammatikfel eller något, jag ba va är det? sen skulle alla förklara. sen sa söderberg, okej, detta är ett engelskt grammatik fel.
t - we is... pissnödiga
HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHA jag fick ont i magen av det där. jag lovar & svär. sen sa jag att han kom med på bloggen för det. alltså, tomas är då inte rektorn, men andra? vet inte vad det heter.
åh herregud det var så himla kul, kunde inte sluta skratta. det skulle ju vara we are, sen något mer, men han bestämde sig för o säga pissnödiga på svenska istället. iallafall. jag, ella & viktor var där uppe och satt på en bänk. då kom christer som vet allt, verkligen allt, om musik. jag frågade vad han tyckte om jackson 5, han tyckte om dom, sen sa jag, michael då? då svarade han så himla klokt. ''michael var ett geni'' ooohjaaa! mitt svar var, christer - jag älskar dig. HAHAHAHAHA. idag var skolan rolig. åt inget, men sen lagade jag och min homie bror niels lite soppa & paj. haha omg vilken mix. vi lagade blåbärs paj & mexicansk soppa. kaoos. men det var roligt. vår paj blev fett bra! skit god. den timmen hade vi ju hemkunskap, så ni får eller kan inte tro att man kan komma till min skola och laga mat bara sådär om man är hungrig mohaha. även om man önskar det.. jag blev iallafall supermätt! det var min dag det :)
xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0