Frågor del 3

Fattar inte riktigt det hela.. varför ska du flytta till USA?! :( haha, det känns som om det finns mer möjligheter där som man kan göra med i livet, och jag känner massor där. och såklart, vem älskar inte landet?

Hur kommer det sig att du kan så bra engelska? haha tack för det första. jag älskar när folk säger så! jo, uppväxt med amerikaner & kanadesier eller vad man säger, sen pratar jag och mamma engelska. och ja.. min bror är ju mr. OG, så han säger vad han vill till mig på engelska. då menar jag liksom.. inte världens finaste ord. HAHA

Vad är ditt dröm jobb? skådespelare! sen jag var en liten gris. annars så vill jag sjunga, med mina idoler.

Favorit affär? hmm.. jag har aldrig gillat H&M, men nu är jag kär i den affären!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0