:)

. hola! idag vaknade jag fem över nio, rekord tror jag.. klockan tjugo över tio hade jag tandläkarstid. jag hade friska & fina tänder. men jag hade lite sten bakom min tand, hon skulle ta bort det, det gjorde inte ont men jag blödde jätte mycket. nu är det lite irriterande för det kittlas hela tiden. på vägen hem köpte vi sushi, sen åkte vi hem & åt, sen åkte mamma till jobbet. nu är bara jag & borna hemma. talah låg i solen och solade, så jag satte mig på stolen, då kom hon. jag bärde henne och vi hade det så mysigt :) har inte något videoklipp att posta upp. eller jo, ett.. alexis jordan när hon var 14 år & sjöng. titta bara hur hon sjunger. talang säger jag bara. tahlanghh jao. haha ee det luktar bajs i huset, jag misstänker hunden. måste se vad hon gör nu. men njut av klippet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0