driveby! bang bang shot dead poooff

kom hem typ halv nio från det dära stället, borna och hans kompis kom hem först sen åkte vi. trodde dom redan var där. det var lite utanför uppsala. iallafall, vi såg alla bilar från ferraris till us navy bilar till porsche, triumph, corvette & allt möjligt. men!! gott folk.. ferrarin var bara på parkeringen, så vi förstog att vi hade en bra start ;) vi tog kort & massor med mer. när vi skulle hem så gjorde vi såklart en favorit i repris, vi körde förbi mcdonalds och åt i bilen. sen åkte vi till ica, och sen hem. sen typ klockan halv tio tog, jag, borna & johan mammas bil och körde till ica. jag köpte glass :) haha skit roligt när vi skulle hem. vi startade bilen, sen så kommer det en svart bil med svarta rutor framför bilen, där man kör asså, vägen liksom när man kör bort från ica om ni förstår. och vi stog framför den så vi kunde svänga bort. sen blir allt tyst. sen vävar någon ner fönsterrutan. då vänder sig bornas kompis om och säger såhär till mig: nadia, har du vapen där bak? då sa borna och victor typ drive by varje andra sekund, sen såg vi att det bara var små tjejer som tittade. och då menar jag verkligen små tjejer, typ något år äldre än mig & dom körde bil!? the hell they are! iaf. sen åkte vi hem :) hahaha läskig historia abooow drive by jag kommer göra en tupac på dig sådär ja knoow kötta dig sådääär.
PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0