desiree nilsson

jag har lust o skriva om dessie nu. jag förstår mig inte på den tjejen. helt seriöst. hon har något problem. förlåt, men jag tycker det. exakt hur roligt är det när man läser, du önskar du var som mig, du önskar du hade så mycket pengar som mig och yada yada yada. det är väl inte kul om det finns någon som gillar henne, som kanske inte har så mycket pengar, sen läser man sånt? hur ska jag säga detta.. hon sårar folk. hon skriver massor med mer saker. hon beter sig inte som en 94 eller när hon än nu är född. vad vet jag. hon säger att hon är jätte känd, okej, hon kanske är det, men man tror hon menar känd som britney, för hon skryter om det på lite konstigt vis. alltså, skryter som i fan! sen säger hon saker som i know you love me, ni kan inte leva utan mig och sånt. vem är hon egentligen, en 15 åring eller ghandi? jag blir glad när hennes blogg blir avstängd, rätt åt henne. hon tror för mycket & får för mycket luft i sig!
vad tycker du om desiree nilsson?

Kommentarer
Postat av: Julia

bläää för henne! kolla den här bloggen falsksanning.blogg.se!

2009-08-23 @ 11:47:25
URL: http://jlundgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0