clown tears

hey! jag kom hem för 20 minuter sen, har varit i stan med mamma & hennes kompisar. vi hade jättekul. vi åt på saffran polo och vi gick runt och köpte saker. jag tog med mig en michael jackson tidning. den andra som kom ut. haha men innan det så var vi i kyrkan, och HAHA vi var så konstiga. mamma la in två 50 öringar istället för 10 kr, för två ljus. mammas kompis gav mig typ 10 amerikanska cent (hon bor i cali) och typ jag hittade en krona på golvet, så jag tog ett till ljus. haha sen gick jag och hon runt, medans dom andra var någon annanstans i kyrkan. och hon höll mig så jag inte kom loss, sen gick hon runt och sjöng, sen tog hon av sig skorna och dansade moonwalken mitt i kyrkan. HAHAHAHAHA det var så skämmigt när hon sjöng för jag försökte springa ifrån men jag kom inte loss. sen skrev vi i gästboken. jag skrev james brown, sen skrev jag ''michael jackson was here'' sen skrev jag mikey j :)
sen dansade vi åt thriller och allt möjligt. vi hade så kul. nu sitter dom och fikar eller vad man ska säga.
jag sitter och såklart, lyssnar på musik. får aldrig nog av mina motown boys.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0