Black or White

kom nyss hem från ica, skulle köpa lite godis medans mamma var i bilen. när jag kom ut ur ica, och skulle gå till bilen hör jag black or white, i högsta volym! mamma sitter och skrattar. då tänker jag, yeah mamma, skön! har höjt och allt.
sen när vi ut ur icas parkering tittar jag & ser vilket nummer den har på cd skivan. då ser jag att det inte är cd spelaren!
DET VAR RADION! NI FATTAR INTE! det är första gången i hela mitt liv, jag hör michaels låtar på radion. och jag menar det. jag har aldrig i mitt heeeeeela liv hört honom sjunga på radion. bravo uppsala! hahaha. det var så himla kul, grät nästan! haha. såååå annorlunda tyckte jag. höra honom på radion. kändes som om vi åkte runt i california! HAHA detta var något extra alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0