back

hejhej, nu fick jag för mig att blogga. tror detta kommer bli ett långt inlägg :) igår satt vi och pratade om usa, jag och släkten liksom. pappa sa att jag ska flytta till usa om ett - två år, och då förklarade dom allt jag måste göra innan. vi måste fixa green card och så. tror jag ska prata med mamma om det & fixa det snart iallafall. ya know, besöka amerikanska ambassadören i stockholm och så ;) jesus jag låter som michelle obama eller någon. eller... känner mig. ikväll ska jag chilla, och titta på film. det får bli mall cop som jag har velat se jätte länge. borna säger att bara trailern är bra, inte filmen. men cmon, min humor - ni vet hur den är, så jag klarar alla filmer! förutom den jag & magda såg. för den mannen.. asså den, sög. true story, true story. ska gå ut och rasta baby nu också. okej, det blev väl inte världens längsta inlägg det här eller, men nu när en fet, rolig film trailer kommer så tar den över detta inlägg. då ser det stort ut. ha! nu fick ni ett tips ifall ni inte har något att skriva om. skriv lite, sen kan ni ladda upp bilder eller videoklipp, så ser det ut som att ni skriver mycket.  och såklart, är det alltid roligt att titta på bilder & videoklipp. jag tycker att när andra bloggar gör så, läser jag mer, och man blir lite mer intresserad. got it? get it? good. okej det blev ett långt inlägg efter allt. haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0