aj

hejhej. förlåt för en dålig uppdatering. men jag har inte haft någon dator. eller inte mycket iallafall.
jag och hanna sitter o tittar på seinfeld dvd boxen. eller hon tittar på min paris hilton bok. vet inte vad jag ska skriva om, men jag och hanna köpte vår kaka iallafall haha. plus så sålde vi min tv i mitt rum. jag tittar ändå inte på tv där, och borna o jag ska byta rum ändå så. jag skriver säkert snart. det flyger massor med djur i mitt huset haha. ewwwww. efter seinfeld hoppar jag in i sängen för där finns det inte djur haha. nu tog hanna sig en dator :o riktig baxare HAHA
nej, men vi ses senareeeeee.

i'm a moonwalker

Kommentarer
Postat av: Gissa vem?...

höhöh, hanna är en riktig baxare altså! ja hon tar saker hela tiden verkligen. HAHA.. Nadia kan du gissa vem jag är?

2009-08-10 @ 23:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0