aj då

hello there. kom hem för typ en halvtimme sen eller nåt. doktorn sa att jag måste operera mig! ja, det är så att jag har fyra hål i svanskotan. du läste rätt. jag har fyra hål i svanskotan som måste läkas. fast det har jag haft i nästan fyra år nu men nu pallar jag inte mer. för nu gör det för ont. iallafall, borna kom ut ur duschen nu, jag och han ska till stan & växla pengar och äta mat. sen kommer våra gäster, yaaaaaay! :) mammas kompisar. fett kul. asså nej jag är inte ironisk ifall ni tror det. bara så ni vet tittar jag bak & skriver för borna kommer och skrämmer mig hela tiden. och dansar till stevie wonder som jag har på. fett jobbig jag ska ta ner honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0