50 frågor

1. Tre namn jag lyssnar till:
Nadia, Naddie & NJ (bara danny kallar mig det)

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
jag är annorlunda. haha, inte som vanliga 13 åringar

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
vill ha för mycket

4. Detta är jag rädd för:
är höjdrädd, småkryp, GETINGAR

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
spela dator, musik & mami!

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
göra en MJ spin, volta på en studsmatta, va dum mot min hund! haha

7. Detta tycker jag om att göra:
lyssna på musik, spela dator och shoppa

8. Detta vill jag göra just nu:
köpa kläder & skooor!

9. Bästa känslan:
when i got me some caaash

10. Värsta känslan:
vet faktiskt inte, when ur broke? haha hela mitt liv är om pengar

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
humor jao

12. Är jag kär just nu:
nej

13. Jag vill gifta mig:
ja? haha

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
bli skådespelare, träffa jackson 5 & smokey robinson. en extra, paris blanket prince

15. Min käraste ägodel:
datorn hehe

16. Något jag vill ha i present:
mikrofon

17. Detta har jag på mig just nu:
skjorta, hoodie/kofta & jeans

18. Favoritkläder:
vet inte faktiskt

19. Favoritdjur:
hund

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
motown, lite pytt rock, hiphop & pop

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
tears of a clown - smokey robinson
signed, sealed, delivered - stevie wonder
the lost children -  michael jackson

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Roligaste: slöjd haha kaoos
Tråkigaste: matte

23. Stjärntecken:
vågen

24. En bok jag gillar:
åh gud, vet inte. läser inte. kanske en halv 1000 lapp eller vad den heter

25. En film jag gillar:
wild hogs

26. TV-program jag gillar:
fresh prince of bel air

27. Favoritdoft:
en burberry parfym

28. Detta äter jag gärna:
sushi

29. Dricker helst:
cocacola zero, mjölk, hallonsoda

30. Favoritgodis:
hallonshots (hela munnen kittlas)

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
encino/LA

32. Färgen på mina ögon:
bruna

33. Min längd:
160 eller mindre

34. Jag tror på:
gud & jesus

35. Jag spelar:
basket

36. Person jag beundrar:
mikey & jermaine jackson

37. Så här bor jag:
i en villa/kedjehus

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
inga

39. Det här tänder mig:
eeeeeeeee

40. Det här gör mig avtänd:
eeeeeeeee

41. Favoritfärg:
blå

42. Favoritcitat:
if you enter this world knowing you are loved, and leaving it knowing the same, than everything that happens in between can be dealt with. så sant jag vet

43. En hemlighet jag vet:
och det tror du jag ska berätta här eller?

44. Den bästa present jag fått:
to be honest, vet jag inte.

45. Senast köpta skiva:
köpte igår. michael jackson & the jackson 5

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
allt

47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är:
inget

48. Udda förmåga/egenskap:
kan skaka ögonen, ni fattar, ni som har sett.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
hund

50. Två personer jag vill ska göra detta test:
julia lundgren & hanna gustafsson

Kommentarer
Postat av: hanna

haha ok jag gör det :p <3

2009-08-17 @ 08:34:02
URL: http://hgustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0