<3

hello! idag fick jag ett meddelande ifrån genevieve jackson, randys dotter/michaels brors dotter. hon a till mig hur jag ska göra för att klara saker inom skådespeleri i framtiden, och sånt. hon sjunger. och hon är duktig. jätte duktig. hon sa även till hur jag skulle göra ifall jag skulle sjunga. hon är jätte snäll! & ja, som sagt, det är hennes riktiga sida. och nyss pratade jag med TJ (thomas jackson, och nej, han är inte en i mikes familj) om basketen. han sa att han också hade känt så, om att han inte gillade basketen & sa, det är inte min sport, och han sa att jag skulle ta en paus från basketen. det ska jag göra, och gör redan. tänk er basket utan TJ, och TJ utan basket. sveriges bästa guard..
imorgon skriver jag mer :) eller idag blir det då. hehe..he.
''keep your head up''

idag fyller förresten tony bennett år :) han fyller 83! jesus :) love him. han sjunger typ lugnaste låtarna i världen. haha. inte på riktigt, men ni vet, gamla lugna låtar. god bless him

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0